Impotriva bunurilor mele obiceiuri, ma pune dracu sa mai vizionez inca un film. Al doilea in tot atitea zile. Cum se numea? Habar n-am si nu conteaza. Ce trata? Pai cum sa va spun? Te putea trata foarte usor de calm, de liniste interioara, de pofta de viata si de alte citeva afectiuni nocive sistemului nervos central. Dar pina la urma, nici asta n-ar fi o problema majora itrucit se poate rezolva c-o camasa de forta. Problema e ca un profesor psihopat ajunge sa fie obsedat de una din studentele lui si s-o urmareasca, ajungind sa ucida pentru a-si atinge scopul. Care era scopul nu se stie. Poate doar sa fie cu ea. In sfirsit, e bagat la bulau, de unde reuseste sa evadeze. Pina aici, nimic iesit din comun, din pacate, dar acum urmeaza, ceea ce eu consider a fi, lipsa de common sense. Cind toata lumea stia de ce e animalul asta in stare, in loc sa incerce sa-i intinda o capcana in care sa cada, sa-si rupa gitul, ei se hotarasc s-o apere pe fata, adoptind o atitudine ostila fata de bolnav si incercind sa-i stavileasca dorinta de-a o intilni. Bun. Nu spun ca nu-i o actiune laudabila, dar cu ce pret? Filmul se termina cu bine pentru fata si cu funeralii pentru sapte alte persoane, injunghiate cu salbaticie. Doua bune prietene, prietenul uneia din ele si prietenul ei, doi angajati ai unui hotel si un politist. Daca facem un calcul la rece, ajungem la concluzia ca de fapt actiunea de salvare a fost un esec deplorabil si de proportii. Am salvat o viata, care poate nici nu era in pericol, distrugind alte sapte. Dar astfel de actiuni se petrec aproape zilnic in lume. Militari, pompieri, salvamontisti, salvamari, politisti si civili murind pe capete pentru a salva o persoana care, culmea, citeodata se baga cu buna stiinta in situatii limita. De cite ori n-am vazut prin filme ca dintr-un rescue team mai ramine unul singur si asta doar ca sa salveze un prizonier. Adevarul e ca n-ar fi etic sa nu incerci sa ajuti pe cineva a carui viata atirna de interventia ta, dar daca pui in pericol multe alte vieti, asta nu tine tot de etica? N-ar fi mai bine sa gasesti alte cai de a solutiona problema? In cazul de fata, de ce nu l-a acceptat pe nenorocit, ma refer la fata, doar pentru a-l atrage intr-o capcana in care politia sa i-o traga la lingurica? Se poate spune ca nu aveai cum sa stii ca sapte vieti vor fi jerfite pentru a salva una, dar tinind cont de faptul ca era vorba de un psihopat, mi se pare ca era cam la mintea cocosului. Mie personal, aritmetica astora mi se pare o stiinta inexacta.
august 26, 2008
Aritmetica, o stiinta inexacta?
Posted by papagigli under gura mea | Etichete: inutilitate, rescue, sacrificiu |[175] Comments
august 26, 2008 at 10:14 am
Daca vorbesti de film, cred ca ai dreptate.
Cand te referi la… soldati, pompieri, politisti, etc… pai… ei pentru asta sunt platiti, macar teoretic, pot sa moara si 50 000 de soldati ca sa salveze un civil nevinovat, soldatii sunt obligati sa respecte ordinele si civlul nu a avut nicio vina ca s-a aflat unde s-a aflat. La fel, pot sa moara 50 de pompieri care intra intr-o casa in flacari pentru sa salva o persoana ce se crede ca se afla acolo, dar defapt e la servici. E slujba lor, sa o faca.
Nu trebuie neaparat sa zici: au murit 50 000 de oameni ca sa salveze un om sau au murit 50 de oameni degeaba, trebuie sa vezi si ce slujbe aveau acei oameni, ce s-au angajat sa faca, orice pompier sau soldat isi asuma riscul sa moara degeaba.
august 26, 2008 at 10:15 am
a* salva
august 26, 2008 at 10:15 am
papa
Unde mai pui ca daca psihopatul nu intalnea rezistenta in cale, poate nu se declansau instincte criminale in ‘mnealui. Da’ na, ce nu face un scenarist pentru un film bun…
Chiar, e bun, e de vazut?
august 26, 2008 at 10:57 am
Neme
Nu-ti dau dreptate. Oameni se angajaza ca sa salveze nu ca sa moara. Actiunile de salvare sau ajutorare nu se pot decide cu orice risc. E ridicol. In primul rind se ia in discutie siguranta celui care salveaza, nu a celui care trebuie salvat. Pentru ca daca primul mierleste, cine-l mai salveaza pe al doilea? Vor muri doi in loc de unul? Asa ca, eu consider ca pui problema gresit.
august 26, 2008 at 10:57 am
Alo, ce se intampla, nu va place filmul?
Unde ai fugit, mo neamule?
august 26, 2008 at 11:01 am
surf
La asta ma gindeam si eu. Si aici nu e vorba doar de un film sau daua. Problema un e deloc o fantezie cinematografica. Asa cum am spus, chestiile astea se intimpla zilnic.
august 26, 2008 at 11:01 am
Salvatorul se presupune a fi profesionist, stie la ce riscuri se supune, pentru el devenind un simplu echilibru de timpi, miscari, manevre rutinate etc.
Nici eu nu-ti dau dreptate Neme
august 26, 2008 at 11:03 am
papa
Indraznesc sa spun ca sunt si chestii mai groaznice, dar nu indraznesc sa dau exemple ca mi se zburleste parul pe toata coloana…
Un ex. mic – descreieratii de prin campusurile universitare…
august 26, 2008 at 11:17 am
Surf
Unde-ati ascuns-o pe orca? Sau a fugit singura?
august 26, 2008 at 11:45 am
Observ cu parere de rau ca neintelegerea Aspi vs GA, DD, Alex a depasit deja spatiu acestui blog. Credeam ca rufele se spala mai bine-n familie. Si ca dialogul poate rezolva orice neintelegere. Se pare ca m-am inselat.
, pentru a intelege cum gindesc. In general ma supar destul de usor, da’-mi trece si mai usor. In al doilea rind, tin la glume, dar nu la ironii si cu atit mai putin la jigniri. In al treilea, imi place sa discut cu persoana in cauza pentru a lamuri problema. Evident, daca problema persista, fie ca eu sunt caposul, fie ca ea (persoana
) e, se va ajunge la o ruptura. Se mai intimpla. Si s-a si intimplat. Imi pare rau, dar asta e.
pe mess si s-ar ajunge la un armistitiu. Asta daca e posibil. Daca nu, nu. Dar eu spun ca merita macar incercat.
Vreau sa va spun tuturor un singur lucru sau doua
Ar fi bine, cred eu, daca in situatia de fata, partile ar discuta “elegant si civilizat”
august 26, 2008 at 11:52 am
Nu am zis ca e platit sa moara, am zis ca isi asuma riscul, evident, daca e inutil, nu trebuie incercat, dar daca e DOAR periculos atunci macar sa se incerce…
Pana acum nu am vazut: “PS: salvam oameni doar daca e safe si nu ne lovim prea mult”.
In legatura cu Aspida VS GA,DD,Alex, cand trebuie sa alegem cu cine tinem?
PS: e pe bune? Chiar s-au certat?
august 26, 2008 at 11:52 am
*sa incerce sa salveze un om, despre asta vorbeam.
august 26, 2008 at 11:54 am
papa
N-am ascuns-o eu. E ciudat ca a disparut odata cu anowen… sa fie fo idila ceva?
august 26, 2008 at 11:56 am
acilea/s, papa!!
or avea oamenii deranj stomahal, musafiri băgăcioşi, sex peste program…poate au musafiri care nu suportă netu şi nu indrăznesc să dăşchidă compu in prezenţa lor
li s/o fi defectat backspace/ul…las că revin ei când li s-o face dor de vorbă subţire…
referitor la filmul tău. papaaa, m-ai rupt…
deci nu eşti obsesiv-compulsiv…nu intri in sufletu omuletului dk nu te invită scris şi ştampilat??:( păi, mie, una, dk mi se pune pata pe un român om viu bărbat …hm…balamuc scrie pe mine…nici nu mă gândesc ce aş fi în stare să fac pentru a-l cuceri…
flenduri
redută-l fac
magiun
arşice
şi io cui mai povestesc aventurile mele ungureştiarmeneşti din weekendul trecut?
august 26, 2008 at 11:59 am
surf!!! puşchea pe limbă!
păi nu fac io poşetă de lux din Aspidă dk mi-l suflă pe anowenuţ??
august 26, 2008 at 12:14 pm
bey papa,
tu mai crezi in filme? Iti spun eu cum sta treaba in realitate sau cel putin cum sta dpdv teoretic:
1. indiferent din ce fel de echipa de salvare faci parte, standardele europene de safety (si cred ca si cele americane) spun ca nu intreprinzi nici-o actiune pana cand nu tu esti in afara oricarui pericol.
2. daca bezmeticii aia si-au riscat viata inseamna ca au incalcat procedurile legale si inseamna ca asta au meritat
3. adu-ti aminte ca in avion stewardesa iti spune: “if you travel with children, put your breathing mask first and then to your children”
august 26, 2008 at 12:16 pm
orca
zi-i lu’ baiatu’ ca are timp de ascultat povesti
august 26, 2008 at 12:16 pm
(daca nu face ea, fac io
august 26, 2008 at 12:18 pm
papa
abia acum am citit si restul comentariilor si vad ca ti-ai exprimat foarte corect pdv la #4. In cazul asta nu mai inteleg care-i nedumerirea?
august 26, 2008 at 12:19 pm
anowen
prinsesi camila au ba? sa nu spui c-ai omorat 5-6 camiloi pt un litru de lapte ca nu te cred
august 26, 2008 at 12:19 pm
papa
din ce povestesti tu acolo, vad un scenariu tras de par ca sa iasa un film sangeros… ce legatura are realitatea cu scenariul unui film? aia au vrut sa vanda un thriller, nu sa faca un film dupa o poveste reala.
august 26, 2008 at 12:21 pm
emiru’
da o gasesc io maine, in desert. cum intri e pe dreapta
ba, m-am luat cu altele
august 26, 2008 at 12:22 pm
bai, stati asa ca p-acilea s-au intamplat lucruri ciudate cat am lipsit. Ce naiba s-a-ntamplat la noi in bistro?
Ati uitat regula de baza?
“In bistro e galagie si parerile-s de soi.
Suna a prietenie cand pe blog esti tu cu noi”
august 26, 2008 at 12:24 pm
emiru’
suna misto, da’ ar trebui sa o citesca aspi si ga… pacat ca s-au certat…
august 26, 2008 at 12:25 pm
Bey Beduin Arogant:
De ce “s-au certat” aspidele cu demoniii, genialii alecşii? Care cu care? şi de ce???
Şi care e poetul tău preferat?????
august 26, 2008 at 12:25 pm
Sa va iau pe rind
Neme
OK
Surf
Vaz ca s-a inturnat singurica. Anowen o fi deja arsice?
orca
detaliaza faza cu reduta te rog. Te urci pe el si-i infigi steagu’…unde?
Emiru’
Bai aia care-au murit, nu faceau parte dintr-o echipa de salvare. S-au interpus involuntar fiind si ei pe acolo si au murit degeaba. In ceea ce privesc filmele, multe sunt inspirate din fapte reale. Vezi “Monstrul”
august 26, 2008 at 12:28 pm
anowen
papa are dreptate intr-o forma sau alta. Se intampla des lucruri din astea, asta pentru ca se incalca proceduri. Repet.
Si iata exemplul cel mai convingator:
- esti cu masina pe sosea, sa spunem ca rulezi cu 100/ora, in afara localitatii. Brusc iti sare in fata un copil. Ce faci?
La intrebarea asta toti soferii au raspuns: “virez brusc volanul, pt a-i salva viata”.
GRESIT! Pt ca in momentul in care ai virat brusc de volan ai periclitat viata ta si a celorlalti din masina (potentiali). In plus era foarte posibil ca o alta masina sa fie angrenata in depasirea ta, iar instinctul de ghideaza mai intai sa virezi si apoi sa te uiti in oglinda.
Asa ca, fratilor, papa a pus o problema cat se poate de pertinenta si deloc simpla.
Nu trebuie sa priviti lucrurile superficial, asta cred ca de fapt a vrut sa zica papa.
august 26, 2008 at 12:29 pm
papa
citeste si ce i-am raspuns lui anowen la #27
august 26, 2008 at 12:31 pm
Emiru’
Am citit si asa este. Salvam o viata riscind zece. Nu mi se pare rational deloc.
august 26, 2008 at 12:31 pm
cand ne-om vedea o data la o bere o sa va povestesc niste lucruri intamplate unui amic de-al meu in Elvetia, care nu fac decat sa intareasca ideea mea de la #27.
august 26, 2008 at 12:32 pm
papa
eu cred ca sunt instincte gresit formate. Si dezvatul e mai greu decat invatul
august 26, 2008 at 12:35 pm
problema e ca in Elvetia legea te apara atunci cand trebuie. Spre exemplu: ai lovit mortal un individ care traversa prin locuri nemarcate, nu e nici-un fel de problema, nu amenda, nu ancheta. Tu ai obligatia de a chema salvarea si apoi iti vezi bine merci de drum.
Pare desprins din alta lume, dar e real. De data asta si normal.
august 26, 2008 at 12:35 pm
Si pentru ca ai dat exemplul cu masina, fi-meu era sa crape, ca sa evite un pescarus. Intre noi fie spus, a facut masina varza iar pescarusul era tras pe roata din spate ca Horea. Bine ca nu i s-a intimplat nimic grav, desi din izbitura a retezat un stilp si a rupt citiva copacei reusind sa creeze un luminis
Rid acum, dar atunci eram cacat.
august 26, 2008 at 12:37 pm
pls, să-mi explice cineva cine si-a retras ambasada si de ce…
n-o să pot dormi la noapte dk nu imi ziceti…:(
da, papa, exact asa
august 26, 2008 at 12:39 pm
orca
Citeste comentariile postului precedent. Sau precedentul precedentului. Nu mai stiu exact pe unde s-a intimplat .
august 26, 2008 at 12:40 pm
mă duc să caut pe google dk nu vreţi să imi explicaţi…
vorbim mâine.
(noapte bună!)
august 26, 2008 at 12:42 pm
bey, cand s-a certat aspi cu GA si de ce?
ce le-a venit? iar dispare genialul fo 2 luni de pe blog
august 26, 2008 at 12:42 pm
@Emiru #16: banuiam ca asa este, in cazul asta ai dreptate, si tu si papa.
august 26, 2008 at 12:43 pm
va salut si ii multumesc lui apa pt ciocolata. mi-a prins bine la mare
august 26, 2008 at 12:50 pm
Bai nu s-au certat, aspi a facut un comment cu care a sarit calul pe care-l calareau GA, DD si Alex. Cei trei s-au simtit lezati, nu atit de observatie in sine cit mai ales de duritatea ei. Eu am luat-o de gluma. Acum, nu prea stiu cum as fi luat-o, sa fi fost cel vizat. Ma rog, parerea mea e ca numai ei intre ei pot lamuri problema.
august 26, 2008 at 12:50 pm
In legatura cu “ai viteza, un copil vine in fata ta si 10 oameni in spate+in masina pe care poti sa ii ucizi daca virezi.”
1) Poti sa virezi si sa zici “am salvat SIGUR un copil, nu stiam ca aia sunt in spate, nu m-am gandit pe moment la cei din masina, instinct,blablablabla”. = 1 copil salvat, 10 morti
2) Poti ucide copilul si sa zici “i-am salvat PROBABIL pe cei din masina si din spate si am ucis un copil” = 1 copil ucis, 0 sau 10 oameni salvati (nu stii daca mureau sau nu in momentul in care virai
Eu as vira si mi s-ar parea logic sa virezi.
august 26, 2008 at 12:52 pm
acu am citit si eu. Dar vaz ca-i sare repede mushtaru lui GA, mi-aduc aminte ca s-a mai intamplat odata pe blogul lui Adrian. A sarit ca fript cand se luase lumea de americani. Bai, eu il inteleg, a ales drumul asta in viata, il apreciez pentru ce a realizat, insa nimic nu-l indreptateste sa se creada stapanul blogurilor. Mai trebuie sa lasi si de la tine si chiar daca-ti sare un pic mushtaru’ important e sa-ti treaca repede.
august 26, 2008 at 12:54 pm
Aspida #62
nesuferitilor!
nu ca n-as fi inteles ce-ati scris… dar nu e elegant, civilizat si… completati voi ce si cum!
Ma duc sa ma culc!
Pa si n-am cuvinte!
GA #72
Gresesti. Cred ca sunt pe blogul lui papa. Nu stiu ce ti se pare atat de necivilizat si neelegant sa scriu 60 de cuvinte in engleza. Ele erau adresate unor oameni care vorbesc mai mult engleza decat romana zilnic. Uneori, cel putin mie, imi vine mai usor sa ma exprim in engleza tocmai pentru ca nu gasesc pe moment traducerea adecvata a unui sau unor cuvinte.
O seara frumoasa iti doresc si nu-ti fa griji, dispar de pe aici.
Aspida s-a suparat degeaba, Alex_S a mai continuat cu niste ironii absolut dragute si inocente, Aspida inca nu a zis clar daca s-a suparat sau nu, oricum chiar nu are motiv si eu cred ca a exagerat putin.
Singurul comment “rau” a fost #62.
august 26, 2008 at 12:55 pm
Mie GA mi-a spus ca sunt Enti.
(mai demult)
august 26, 2008 at 12:56 pm
nemesis
nu e asa. Pt ca tu ucizi un copil care este VINOVAT.
De ce sa pui in pericol viata unuia care este NEVINOVAT?
august 26, 2008 at 12:59 pm
neme
mie aspi nu mi s-a parut asa suparata, pe cat ziceti voi, ca dovada ca azi inca de dimineata a semnat condica. V-a tras un pic de urechi doar. Iar GA cu musca pe caciula a vrut sa-i demonstreze ca dreptatea e de partea lui.
august 26, 2008 at 1:03 pm
Emiru’
Bai nu e chiar asa. Si DD s-a ofuscat, dar la GA pe blog. Observatia a fost mult prea dura, desi sunt convins ca nu s-a vrut. Ma rog, chestia se pare ca a luat ceva amploare, dar sunt convins ca va muri curind. Nu stiu insa care vor fi repercursiunile. Dar vorba lui Mircea, “bucurosi le-o duce toate”
august 26, 2008 at 1:05 pm
orca
Noapte buna si vise cit mai papale, iti doresc
august 26, 2008 at 1:05 pm
@emire
nu va mai agitati inutil…
)… poate ca v-ar fi fost mai clar cine/ce/de ce/daca/cu/fara etc.
Daca ati fi citit si mai jos de momentul incriminat, dar si cauza reprosului meu (58 Aspida: hello, dudes, you are on a romanian blog!
Oricum, va puteti lipsi de prezenta mea care, pentru unii, a devenit sâcâitoare (probabil).
Have a nice life, all of you!
august 26, 2008 at 1:08 pm
si:
93 Aspida
aaa… ca sa citez gazde ce dorm, si mie “imi displac hotaririle radicale”
august 26, 2008 at 1:10 pm
aspi
tine minte 5 cuvinte: E si maine o zi
august 26, 2008 at 1:11 pm
un scandal mai mare decat cel dintre nutzi si papa? nu pot sa crez
cum de altfel nu cred ca DD s-a ofuscat. Pe DD nu-l vad in stare de asa ceva
august 26, 2008 at 1:14 pm
Aspi
Ce-ti veni? Bai da’ nu ne mai intelegem acum?
august 26, 2008 at 1:14 pm
am deschis azi fo patruj de meiluri papagigliene. restante.
m-a impresionat ăla cu Picasso în 3D.
şi după lupte eterne de aproape o oră am reuşit să creez o replică 3D la Masa Tăcerii.
aici aveţi fotografia originală
http://www.trilulilu.ro/billy_the_man/5843555619eb0b
august 26, 2008 at 1:15 pm
şi aici aveţi capodopera mea
http://www.trilulilu.ro/billy_the_man/cd835cb0e23191
august 26, 2008 at 1:16 pm
man
dupa 4j de mailuri papale, sper sa citesti si un serial “korean” care iti este dedicat in buna parte, avand in vedere ca doar ce m-am intors din orasul lui David
august 26, 2008 at 1:16 pm
aspi
zici ca-ti displac hotaririle radicale si tu ce faci?
august 26, 2008 at 1:16 pm
acu’ nu cred că se mai îndoieşte careva de capacităţile mele intelectuale sau de aptitudinile mele artistice.
august 26, 2008 at 1:18 pm
man
Salut amice! Nu-ti pot viziona capodopera, da-mi imaginez ca trebuie sa fie cel putin egala cu subiectul ales
august 26, 2008 at 1:19 pm
papa
bag samă că-i trimiţi pe toţi la sfântul mess pentru reconciliere.
da’ eu nu ştiu să descid messul. deci n-am voie să mă cert cu nimeni ?
august 26, 2008 at 1:20 pm
emiru
salutare taică !
unde-i serialul ? pe mail sau pe blogul tău ?
august 26, 2008 at 1:20 pm
man
Incerc, dar se pare in zadar
august 26, 2008 at 1:20 pm
the_man
ba da, cu mine ai voie, ca vaz ca toti ma ignora
august 26, 2008 at 1:21 pm
the_man
pe blogul meu. Incepi cu episodul 1, ca acolo te-am pomenit prima data
august 26, 2008 at 1:23 pm
emiru’
cred ca nu m-ai inteles. eu nu vad legatura dintre scenariul filmului si realitate. filmul asta e o fictiune. un scenariu ajustat ca sa iasa un thriller.
ce spui tu e perfect adevarat. sunt si eu indoctrinat de ciltura safety si inteleg cum vine treaba cu aritmetica asta a salvarii unei vieti cu pretul altor zece. de fapt, daca imi aduc bine aminte, papa a mai avut o tema de acelasi gen intr-un post in care facea misto de salvarea unui catel de catre o sleahta de pompieri, in vreme ce abia daca sleahta aia se misca sa salveze un om.
august 26, 2008 at 1:28 pm
anowen
din pacate se intampla des chestii din astea. Papa tocmai a povestit ce a patit juniorul lui. Acelasi lucru l-am patit eu vineri, cand vrand sa-l evit pe un bivol ce a trecut pe banda mea fara sa se asigure, am luat brusc de volan si l-am agatat pe unul ce tocmai ma depasea.
Rezultatul? Oglinda a ajuns OZN si ceva zgarieturi pe usa din partea mea si la cel lovit, oglinda si un stalp infundat.
Conluzia politistului? Vina mea, pt ca in mod normal trebuia sa ma asigur inainte si daca vedeam ca nu e posibil sa iau de volan, trebuia sa intru in bivolul din fata, ca era vina lui.
Si oricata oftica am eu pe politisti, de data asta a avut dreptate.
august 26, 2008 at 1:30 pm
@emire #66
legile circulatiei nu-s similare pe mapamond?
Io stiam ca ala de e “pupat in fund” n-are vina, in timp al’lalt e totdeauna vinovat!
august 26, 2008 at 1:32 pm
aspi
Da’ bine soro, cu mine nu te conversezi?
august 26, 2008 at 1:33 pm
emiru’
asta nu inteleg io: ce lagatura are filmul cu realitatea?
da, da’ voi credeti ca in realitate dezaxatul ala din film ar fi reusit sa faca le fel?
papa
zi si mie, ca io-s mai defazat in urma…
tu ai folosit filmul ca sa lansezi o discutie despre cultura safety?
august 26, 2008 at 1:34 pm
aspi
papuci… mi-ai facut-o!
august 26, 2008 at 1:36 pm
aspi
tu vaz ca faci gingiu-mingiu cu noi
voi da amanunte: ala iesea cu masina de pe banda de siguranta a autostrazii A2. Trebuia sa se asigure inainte. Pt ca la 130/ora ala care vine din spate nu franeaza chiar in 15-20 de metri.
Legea trebuie interpretata in spiritul ei si nu in litera ei, asta e trecuta in orice legislatie din lumea asta, numai ca la noi, din pacate nu prea se respecta.
august 26, 2008 at 1:38 pm
emire,
cat de destupat la minte e!
m-am exprimat gresit: ala de-l pupa-n fund pe unu E GASIT vinovat in majoritatea cazurilor…
Adevarul e ca depinde de politai
august 26, 2008 at 1:46 pm
bey, io zic sa ne lasam de interpretat fime ca vaz ca se creaza polemici inutile.
Azi am dat o raita prin Bucuresti, am cutreierat pe strazile din centru si ma gandeam ca in sinea mea sunt mai bucurestean decat multi de aici:
1. pt ca din 2 milioane de bucuresteni nu stiu daca sunt 100.000 care au avutstramosi bucuresteni acum 100 de ani. Eu, da. Spre mandria mea, stra-stra-bunicul meu administra gradina Cismigiu acum 100 de ani.
2. Bucurestiul ar fi fost un oras minunat fara mastodontii de fier si sticla aparuti dupa revolutie
3. am vazut multe cladiri vechi renovate, pastrandu-se stilul arhitectonic si asta m-a bucurat tare.
4. Am descoperit niste cladiri vechi nemaipomenite de care nici nu stiam pana acum
5. ar fi chiar asa o mare nenorocire daca s-ar demola cladiri precum acest “Financial Plaza” postat ca dracu intre CEC si magazinul Victoria?
6. Am incheiat plimbarea la Caru cu Bere, refacut si acesta dupa modelul de acum 80-100 de ani.
Concluzia: incep sa se miste in bine lucrurile prin Bucuresti, ce te faci insa cu mentalitatea oamenilor, ca aici “Delete” nu functioneaza
august 26, 2008 at 1:53 pm
Salut din nou!
Am fost mai ocupat, in pauza, a trebuit sa va citesc…
Vorbesc in numele meu, si cum vad eu situatia…
Eu am luat replica Aspidei in gluma, ca dovada si raspunsurile mele ulterioare. Nu a vrut nimeni sa ofenseze pe cineva.
Aspida, cred ca Doc astepta un raspuns din partea ta, in ceea ce priveste seriozitatea acuzatiei. Si eu la fel…
Sunt suparat ca s-a ajuns aici, dar asta nu inseamana ca nu o sa mai vedeti pe aici…
august 26, 2008 at 1:53 pm
“10 papagigli
Observ cu parere de rau ca neintelegerea Aspi vs GA, DD, Alex a depasit deja spatiu acestui blog. Credeam ca rufele se spala mai bine-n familie. Si ca dialogul poate rezolva orice neintelegere. Se pare ca m-am inselat.”
Nu inteleg! In ce sens s-a depasit spatiul ACESTUI blog?
“…Ar fi bine, cred eu, daca in situatia de fata, partile ar discuta “elegant si civilizat” pe mess si s-ar ajunge la un armistitiu…”
Scuze, papa, solutia nu e aplicabila… din motive de “lipsa din lista mess-ului”.
Astea fiind zise, se pare ca intrusul e cel ce va parasi teritoriul, lasandu-i pe cei mai vechi sa-si vada de tabieturi.
august 26, 2008 at 1:57 pm
bey, io ma bag la un mic concurs de bridge, dar va mai spionez sa nu calcati cumva pe alaturi
aspi
s-a ingropat securea. Pai daca pleci, cine ne mai urecheaza pe noi?
august 26, 2008 at 1:58 pm
daca tot pluteste o atmosfera tensionata pe aici,bateti_va organele de mine.accept orice fel de mistouri si umiliri.is sclavul vostru,asta le zic multora da’ nu prea pricep.e inutil sa duceti lupta asta pt putere…….ca asta fac toti.
treaba asta cu filmu,se numeste “distrugere constructiva” si e f bine descrisa in “Lullaby”.
august 26, 2008 at 1:58 pm
Emiru’
Cred ca va fi greu de impus un plan de sistematizare al Bucurestiului, chiar cu intentia mai mult decat onorabila de a-l transforma din nou in “Micul Paris”… Cred ca oamenii sunt un pic alergici la “plan de sistematizare” si pe urma proprietatea personala e mult mai puternic aparata acum decat pe vremea lui Ceasca… Ma tem ca despagubirile ar fi substantiale si ar majora enorm costurile…
august 26, 2008 at 2:00 pm
Aspi
Cred ca te hazardezi in a judeca anumite situatii.
1. Pe blogul lui GA,
genial american spune:
august 26, 2008 at 8:49 am
@ cristiana
Saru mana. Fiecare si-a spus punctul de vedere. Atat. Consider ca o rugaminte sa vorbim in romaneste ar fi fost mult mai draguta decat jigniri de “neeleganta” si ” necivilizatie” It’s yesterday’s news, anyway.
doctor demonicus spune:
august 26, 2008 at 3:54 pm
cristiana:
Precizari:
1. Acolo nu e vorba doar de genial ci si de mine si de Alex.;
2. Cand cineva te face necivilizat si lipsit de eleganta, nu prea cred ca e o problema marunta. Cel putin pentru mine nu e;
3. Eu unul sunt satul pana in gat de language police. Aici unde traiesc eu, nationalismul lingvistic e rampant. Nu il accept aici, nu il accept nici in alte spatii. Politica pumnului in gura imi repugna. USA, de exemplu, nu are o limba oficiala. Cata toleranta imbecila! Ar putea sa invete de la romanii verzi cum trebuie sa se raporteze cineva la diversitate in secolul XXI.
4. Sunt anumite persoane ( eu fac parte dintre ele) care au oroare de pupatul pietii Independentei. Offend me once, shame on you. Offend me twice, shame on me. Din cate am vazut, nu ma invrednicesc sa aflu daca iesirea de ieri a fost o gluma sau nu. In any case, I do not give a damn anymore.
august 26, 2008 at 2:00 pm
Alex
ai dreptate pana la un punct. In Romania lumea cere sa i se apere proprietatea, fara sa inteleaga obligatiile sale ca proprietar.
august 26, 2008 at 2:03 pm
aspi
2. Nu inteleg de ce in locul unei discutii si intelegeri amiabile, alegi aceasta iesire dramatica, care sa-ti spun sincer, nu da bine deloc. Dicuta-te cu ei pe mail, ca doar le ai adresele, din lista mea si ajungeci la o concluzie civilizata. Ce dracu! Doar ne pretindem rationali.
august 26, 2008 at 2:04 pm
@papa
multumesc pentru (i)luminare.
Nu circul pe toate blogurile celor ce mai adasta si pe la tine. Asa ca, habar n-aveam.
In concluzie, nevrand eu sa-ti deranjez amicii “cu state vechi”, ramane cum am spus #75:
Astea fiind zise, se pare ca intrusul e cel ce va parasi teritoriul, lasandu-i pe cei mai vechi sa-si vada de tabieturi.
august 26, 2008 at 2:05 pm
aaa..
mi-a facut placere sa suetez, mai ales cu toti musafirii tai.
august 26, 2008 at 2:11 pm
Aspida
Cred ca Papa nu vrea ca niciunul dintre noi sa plece. Eu cred ca putem discuta, daca vrei. Nu e nevoie sa pleci, nu cred ca vechimea e echivalenta cu “grade” sau “trese” pe blog…
Ai e-mailul meu…
august 26, 2008 at 2:30 pm
Alexsssssssssssss
aici, pe blogul papal, a fost un foc de paie transformat in pålålaie, nu de mine…
Nu EU m-am dus sa dau explicatii in alte zari…
Asa cum a pretins si papa, “rufele se spala in familie”.
Ori, se pare ca eu nu sunt, in fapt, acceptata in aceasta familie.
Asa ca, nu vad ce explicatii am eu de dat…
Nu e vorba de trese sau galoane ci de afinitati.
Repet, atat cat a fost, mi-a facut placere.
august 26, 2008 at 2:37 pm
Aspi
, Sintem adulti si ne putem asuma raspunderea deciziilor fara a fi nevoie sa dam vina pe gasca. Daca nu-ti mai face placere compania asta, atunci pa, dar nu da vina pe noi cum ca nu te-am fi primit cu placere. Nu cred ca e frumos si nu cred ca vreunul sau una dintre noi te-a jignit cu ceva.
Nu stiu de unde ai scos-o tu cu “Ori, se pare ca eu nu sunt, in fapt, acceptata in aceasta familie.” Mie mi se pare ca e de fapt exact pe dos, dar cum i-am spus si lui GA, nu tin pe nimeni cu forta, nici n-as avea cum
august 26, 2008 at 2:49 pm
@papa
“Sintem adulti”
Te urasc.
@aspi:
Tu: hello, dudes, you are on a romanian blog!
doc: Puteam sa jur!
Alex_s: Ne certam si noi
Eu: English is Jedi language.
Tu: nesuferitilor!
nu ca n-as fi inteles ce-ati scris… dar nu e elegant, civilizat si… completati voi ce si cum!
Ma duc sa ma culc!
Pa si n-am cuvinte!
… Nu crezi ca ai exagerat?
august 26, 2008 at 2:53 pm
Neme
Fereste capuuuuuu!!!!
august 26, 2008 at 2:54 pm
Si in legatura cu:
“Nu EU m-am dus sa dau explicatii in alte zari…”
cristiana spune:
august 26, 2008 at 7:27 am
good morning!
eu engleza n-o prea stiu, dar o folosesc la greu!
GA ,
Am facut( inca) o gluma proasta in incercarea de a detensiona un pic atmosfera si cred ca stii la ce ma refer… sper ca n-ai vorbit serios aseara cind ai zis,, eu dispar de aici” Poate nici nu-i treaba mea sa ma amestec, dar nu-nteleg cum doi oameni inteligenti pot sa reactioneze asa intr-o problema marunta , la urma urmei..
Cineva a cerut explicatii, oarecum, nu s-au dus sa te barfeasca sau ceva de genul.
august 26, 2008 at 3:00 pm
Aspida ca sa vezi cat de “nedorita” esti pe blog, uite niste commenturi dupa ce zi is “nesuferiti, lipsa de civilizatie si eleganta”:
doc: Ramai sa ne mai dojenesti
***
Alex_s: Sper ca nu te-ai supart acum, ne luasem si noi cu vorba si am crezut ca ramasesem singuri…
Daca te-ai supart de-a binelea imi pare rau. Sper ca nu.
***
doc: Eu am impresia ca Aspida glumea de fapt. Cel putin asa sper. [...]
***
doc: Pai pentru ce sa se supere? Am comis un pacat inexpiabil? Am ofensat pe cineva?
***
eu: Sper ca Aspida nu s-a suparat, nu vad de ce s-ar supara…
***
Uuuu, cata rautate.
Probabil DD s-a suparat azi cand a vazut ca nu ai zis “glumeam” sau “eram serioasa”.
august 26, 2008 at 3:07 pm
io cred ca e caldura mare la pucioasa zilele astea. S-a incins lumea prea tare
Daca e sa ne burzuluim dupa temperaturile de afara, pai surferb si anowen care au alergat toata ziua dupa camile, ar trebui sa se certe tot timpul
august 26, 2008 at 3:12 pm
Aspida, ochioaso, faraoanco… nu glumeşti cu fandaxia asta??
bine că nu sunteţi la fel de inspira(n)ţi în fiecare zi, că ar trebui să stau numa cu capu-n computer toată ziulica…
)
Dintr-atâta te-ai supărat??
Micuţul TheMaggot zicea ceva de lupta pentru putere loool credeam că nu i-a priit showul de azi şi face glume grele…. încep să cred că are dreptate.
Personal, consider acest blog locul meu de joacă…nu pot înţelege cum se poate supăra cineva pe kestiile virtuale…
Să vezi, doamnă Aspida, ce copite mi-am luat la concurs, de fapt ştii, iar acolo mi-am atârnat numelereal!”#¤%&/()=moaca%&/(ideile
…aici am descoperit în fiecare nick, pe rând, câte ceva seducător, demn de toată atenţia
(v-am împodobit pe fiecare cu cele mai tari moace…dacă vreţi vă şi spun care cum cred io că arătaţi
recunosc, pentru orgoliile voastre ar trebui să-şi extindă papa departamentu de PR…ce zici, papa??
sper să nu ne transformăm intr-o familie din aia…un cuplu cu mai multe capete…cu pijamale asortate…dormind spate in spate, nemaiavând nevoie de cuvinte, că ne ştim ca râia…
era destul de frumos să văd băieţii incercând să anticipeze replicile aspidei, mai ales anowen, surf şi papa….ei erau cei mai atenţi la ce spuneai…eraţi haioşi…oare cât de frumoasă e viaţa ta reală de poţi renunţa la reacţiile lor, crudelo!
cred că au belit şaptezeci de cămile de când ai dat ochii peste cap şi ai declarat c-a fost bine cât a fost…
Io nu îţi acord divorţu, să fie clar
Dacă mâine dimineaţa nu te-aud sâsâind p-acilea să ştii că te spun lu AG (ai văzut ce nervos era astă seară, l-a băgat la elecroşocuri pe un colaboratore!) Papa e prea ingaduitor cu fiţele noastre :p De fapt o să mă gândesc la o pedeapsă exemplară…ceva, de înfipt pe undeva, vorba lui P
Uite, nu-l mai curtez nici pe anowen…
)
Nici nu mai vorbesc cu surf…
Pliiizzz, nu pleca, laserul zorilor papali, că o să murim de plicti ….şi de ruşi … şi de turbare…o să ne muşcăm cozile neaspidizate (nu lipseşte nicio literă
(scuzaţi deliruţul, m-a şocat scandalul fonetico-diplomatic!)
Pun ceasul să sune…
Gud bai
AH
august 26, 2008 at 3:12 pm
Emiru’
Pai qatarezii nu mai au puterea s-o faca
august 26, 2008 at 3:20 pm
orca
Cu mine n-ai nici o sansa sa dormi spate-n spate si nici sa dormi
august 26, 2008 at 3:29 pm
Papa
Io pregătesc prezervativele alea cu gust de cămilă
Sper că nu te lauzi aiurea…
august 26, 2008 at 3:29 pm
io nu mai inteleg nimic sa dea dracii. Adica nu s-a suparat cand i-am zis “mama Aspida”, ce-i drept era o gluma, evident, si s-a suparat acum. A dat-o pe conspiratie universala tocmai cand atat eu cat si alex ii luasem apararea.
august 26, 2008 at 3:30 pm
alooo, ce se intampla aicea? Papa, in loc de OOO, pune XXX, macar sa stim pe ce site am nimerit
august 26, 2008 at 3:34 pm
Emiru’
XXX e numai pentru Olimpiada de la Londra, acuma e bine si OOO…
august 26, 2008 at 3:35 pm
Emiru’
Acum am vazut! M-am inrosit tot…
august 26, 2008 at 3:36 pm
daca nu ziceam sa faca cineva misto de mine,mai-mai sa cred ca orca imi da dreptate pt prima data.o fi si ultima?
august 26, 2008 at 3:37 pm
orca
Sa-mi pun si pe limba? Eu vroiam sa simt gustul de balena, dar in fine, bun si desertul. Ai Rapirea din Serai” pe pereti, ca sa ma inspire in timpul galopului?
august 26, 2008 at 3:40 pm
Emiru’
Bai si Ourile alea au rostul lor de gauri, nu sunt puse la-ntimplare
august 26, 2008 at 3:40 pm
papa
tre’ sa schimbi numele blogului. OOO se traduce mai nou Olimpiada Oamenilor Obisnuiti, ceea ce contrasteaza puternic cu geniile noastre ascunse
august 26, 2008 at 3:42 pm
papa
io zic sa pui GGG: un G de la gaura, un G de la punctul G si un G de la geniile noastre neintelese
august 26, 2008 at 3:43 pm
Emiru’
De ce sa-l schimb eu? Sa-l schimbe ei.
august 26, 2008 at 3:44 pm
TheMaggot, buclucaşule, cum să nu îţi dau dreptate???
Mi-ai deschis ochii! Io credeam că Aspida e doar cochetă…
Tu m-ai ajutat să înţeleg că vrea să-l uzurpeze pe paapaaa
Loool Papessssa… ce-mi face mâine dimineaţă pentru demascarea asta :p
Emiru
Acoperă-i urechile lui Alex_S —->>vreau să îi fac o urare de noapte bună lui Papa …
august 26, 2008 at 3:45 pm
orca
Ai de grija cu urarile ca si eu as avea una si s-ar putea sa-ti si placa
august 26, 2008 at 3:45 pm
orca
stai linistita ca alex la ora asta viseaza doar stelutze (din ale din Champions League)
august 26, 2008 at 3:47 pm
Emiru
Jenele noastre neînţelese
august 26, 2008 at 3:49 pm
jenele e intelese, jeniile nu
totusi, ai grija cand te urci cu tonajul pe papa, ca e baiat subtire, sa nu se rupa ceva in el
august 26, 2008 at 3:51 pm
Emiru’
Cum adica sa se urce? Ce-s eu, bloc?
august 26, 2008 at 3:55 pm
papagigli
“Cum păsările suie-n ceruri lăsînd un cuib de paie gol
în căutarea unui rege al păsărilor cu privirea
şi zi de zi deasupra lumii li se amînă întîlnirea
pînă ce simt că tandrul rege sunt ele însele în zbor”
în loc de noapte bună —->pentru papa & comp.
deşi mi-e teamă să nu citească papa în loc de păsări…păsărici
pup u, everybody…pe mâine!
(vă las cu versurile lui şt.aug.d.)
august 26, 2008 at 3:59 pm
Bai eu trebuie s-o intind ca m-asteapta orca.
orca
Nu te obosi sa asezi patul, c-o luam de la usa si cred ca ne vom opri pe masa din bucatarie.
NB si tie!
august 26, 2008 at 3:59 pm
Seara buna de la mine, si in plus ce va doriti voi!

papa
orca o sa-ti vina de hac
orca
Ai grija la harpon
Emiru’
Eu n-as putea sa ma cert cu anowen cat timp e in Qatar. Pai tu-ti dai seama ca daca-i zic ceva nasol in juma de ora e peste mine din orice punct al hartii?!!
august 26, 2008 at 4:03 pm
“Somnoroase paharele,
De pe mese se aduna
Se beau pe nerasuflate
Noapte buna”
august 26, 2008 at 4:08 pm
S-ar parea ca am ajuns exact la timp sa va asez perna si sa va invelesc
papa & orca
Voi vad ca va descurcati. Sa scoateti pisicu afara
august 26, 2008 at 4:11 pm
off topic
august 26, 2008 at 4:11 pm
on topic
august 26, 2008 at 4:13 pm
păi se putea să nu mă contrazică ăsta micu’ ?
august 26, 2008 at 4:21 pm
Noapte buna pasarelelor!
august 26, 2008 at 4:21 pm
Uita-te la ora celor doua posturi, stai ca poate nu vezi, ca o data cu varsta pierzi ved… defapt… tot, asa ca iti zic eu: 4:11pm.
august 26, 2008 at 4:22 pm
Noapte buna Alex.
august 26, 2008 at 4:33 pm
Stie cineva daca Nesu pleaca de la Steaua? Eu asa am auzit… ar fi incredibil….
august 26, 2008 at 5:05 pm
Bai eu cind il vad pe man ca apare, dau in tahicardie. De ce oare? Mi s-a mai intimplat la inceputuri cind ma intilneam cu nevasta-mea
august 26, 2008 at 5:11 pm
TAHICARDÍE, tahicardii, s.f. Accelerare anormală a bătăilor inimii datorită unui efort fizic, unei emoţii, unei afecţiuni cardiace etc. – Din fr. tachycardie.
Sursa: DEX ‘98
Sa fie efortul fizic?
august 26, 2008 at 5:11 pm
Nemesis
Eu n-am disparut inca, le spusesem celor care plecau noapte buna…
august 26, 2008 at 5:13 pm
Alex
Ai ales taman efortul, da’ la emotii de ce nu te-oi fi oprit?
august 26, 2008 at 5:13 pm
buna seara!
nici nu-mi vine sa mai apar pe aici ca nu stiu cum draci am reusit sa fac o timpenie mai mare decit mine!
se pare ca am reusit sa pun paie pe foc fara sa vreau si acum citeva persoane care-mi sint foarte dragi stau fiecare in cite-un colt al blogului si se uita chioris la ceilalti!
Asspi, GA, Doc,
se pare ca vinovatul principal pentru cursul stupid pe care l-au luat lucrurile sint eu cu interventia absolut gratuita de pe blogul lui GA..
in momentul asta sint absolut fara reactie…
august 26, 2008 at 5:17 pm
cristiana
Not true.
PS: intra putin pe blogul lui GA, ti-am lasat o intrebare.
august 26, 2008 at 5:22 pm
Buna seara Cristiana,
Stai linistita te rog, nu ai nici cea mai mica vina. Ai vrut doar sa indrepti lucrurile.
Eu sper sa trecem peste asta.
august 26, 2008 at 5:24 pm
Alex
Pleaca Nesu de la Steaua?
august 26, 2008 at 5:29 pm
nemesis: cica la utrecht
pentru fanii lui nesu, here: www2.tvr.ro/abcdc/
august 26, 2008 at 5:31 pm
Nemesis
As vrea eu… Nu stiu, in afara de zvonurile de acum ceva vreme (am si uitat la ce formatii era dat ca si vandut) n-am mai citit nimic…
Mi-l aduc si acum aminte cum era ca jalonu’ in meciul cu Middlesbrough… E baiat bun si inimos saracul in sinea lui, dar nu-i de nivelul la care trebuie pentru Steaua…
Tu ce ai auzit?
august 26, 2008 at 5:31 pm
diana
Mersi.
WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, Steaua fara Nesu, YUPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.
Ma enerva acest jucator.
august 26, 2008 at 5:32 pm
Sarumana Diana!
august 26, 2008 at 5:32 pm
Nu am nimic cu omul Nesu, am ceva cu jucatorul Nesu.
august 26, 2008 at 5:33 pm
neme,
sa fie Arpad Pascany?
august 26, 2008 at 5:33 pm
http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/utrecht-confirma-transferul-lui-mihaita-nesu-2953156
august 26, 2008 at 5:34 pm
Nemesis
Daca-mi dai voie, Mititelu?
august 26, 2008 at 5:34 pm
de ce avem atatea diminutive in fotbalul romanesc?
august 26, 2008 at 5:35 pm
Alex_S
Da. Se vede ca doc te-a antrenat bine.
august 26, 2008 at 5:37 pm
cristiana
De unde pina unde ai mai scos si traznaia asta cu vina ta?
august 26, 2008 at 5:37 pm
Diana
Pentru ca patronii sunt oameni modesti…
august 26, 2008 at 5:40 pm
Eu va propun sa uitam de incident si cine doreste sa ne dea buna ziua, e bine venit oricind.
august 26, 2008 at 5:41 pm
diana
Ce faci scumpo? Vreau sa spun, acum ca s-a terminat cu facultatea?
august 26, 2008 at 5:42 pm
Hai ca o iau spre casa, ca doar nu m-am insurat cu serviciul…
Noapte buna/ pe deseara!
august 26, 2008 at 5:43 pm
Alex
Drum bun si astept oarece detalii pe mail
august 26, 2008 at 5:44 pm
neme,
un emoticon zimbaret dupa pascany mi s-a parut nepotrivit in momentul asta …
august 26, 2008 at 5:45 pm
Alex_S
Noapte buna.
august 26, 2008 at 5:46 pm
cristiana
nu muncesti miine? sau v-a dat mititelu liber in vederea meciului de duminica?
august 26, 2008 at 5:46 pm
@ asspida
Cand m-ai jignit facandu-ma necivilizat si needucat am reactionat cat se poate de inofensiv, atragandu-si totusi atentia. Un simplu “a fost o gluma” sau “hai ca am exagerat si eu putin” ar fi fost arhisuficient. Dar n-a fost sa fie, ‘tu-i mama ma-sii. Pentru ca nici n-ai exagerat si nici gluma nu a fost. O diferenta de opinie, chiar drastica, e normala in domeniile publice, un atac la persoana nu este. Sunt convins ca si eu am luat lucrurile prea in serios si-mi pare rau mai ales pentru papa. Consider incidentul aplanat si uitat.
august 26, 2008 at 5:50 pm
GA
Merci, nu ma asteptam si de aceea sunt placut surprins.
august 26, 2008 at 5:52 pm
papa,
pentru ca m-a pus dracu’ sa ma bag unde nu-mi fierbe oala…
si am convingerea ca daca-mi tineam gura Asspi nu ne-ar fi spus acum ca nu e dorita pe blogul asta pe care oricum e de mai mult timp decit mine…
imi pare atit de rau…
de foarte putine ori am avut sentimentul ca am facut cuiva rau dintr-o prostie ingrozitoare asa ca acum si habar nu am cum pot schimba asta…
august 26, 2008 at 5:52 pm
papa te-am salutat mai devreme la 39.
acum stau. mai sunt niste mici chestii de rezolvat cu apartamentul iar din toamna hmmm poate ma angajez.
august 26, 2008 at 5:53 pm
Am sa adaog cite ceva pentru a nu da loc la confuzii.
Nu ma asteptam, nu pentru ca nu te credeam in stare s-o faci ci pentru ca stiu cit de mult te-a afectat.
Sunt convins ca si Aspi e afectata. Sper sa raspunda pozitiv miinii pe care o intinzi.
august 26, 2008 at 5:56 pm
cristiana
eu iti citesc postarile cu placere. nu am gasit nicicand greseli groaznice v prostii ingrozitoare.
renunta la F5
august 26, 2008 at 5:59 pm
@ cristiana
SIncer, iti faci probleme degeaba. Cel putin din punctul meu de vedere.
august 26, 2008 at 6:01 pm
diana,
nebunul muta la F5? asta ai vrut sa spui?
august 26, 2008 at 6:02 pm
cristiana
, dar in general eu cred ca pentru oameni care nu se cunosc, ne comportam extrem de civilizat. Evident ca vor exista si situatii de criza, important e sa stim cum sa le depasim iar eu cred ca suntem destul de maturi si inteligenti sa facem fata acestor momente. GA tocmai a dovedit-o. Tu nu ai nici o vina. Ai incercat sa aplanezi o neintelegere si iti multumesc pentru asta. Restul e up to them.
Nu conteaza cine si de cit timp e pe blog. Constituim un grup care discuta zilnic si care, consider eu, tinem intr-o oarecare masura, unii la alti si ne respectam. Ca mai sar eu calul cu sexul, e alta
august 26, 2008 at 6:04 pm
diana
Sa lucrezi ce? In invatamint sau unde?
august 26, 2008 at 6:07 pm
F5 este tasta de refresh. spuneai (parca pe blogul lui GA) ca ne citeai fara a lasa comentarii. aceasta a fost botezata “tactica F5″
papa: in invatamant nu. nu stiu unde. ma voi gandi incepand cu octombrie.
august 26, 2008 at 6:09 pm
GA,
cind iti faci probleme e una,dar cind le faci altora e cu totul altceva…
iar acum eu sincer cred ca fara interventia mea timpita lucrurile nu ar fi ajuns aici.
august 26, 2008 at 6:16 pm
Hai sa va spun ceva.
Piratu’ are un prieten in vizita si se joaca fotbal pe computer. Asta nu-i mare rahat, numai ca au facut echipele Romaniei si Columbiei iar inainte sa inceapa joaca, i-a pus astuia imnul “Desteapta-te romane” pe care-l are inregistrat.
august 26, 2008 at 6:17 pm
papa
Huh, nu ai mai zis “suntem cu totii adulti”, mersi.
diana
. Daca te deconectezi de pe retea, si reintri imediat si iti spune ca trebuie sa astepti 30 secunde ca sa te reconectezi pe hub si e ceva urgent, atunci, alt+ctrl+delete / Process, alegi DCPlusPlus.exe, click dreapta, end process si ar trebui sa mearga…
Cum merge DC-ul? Daca ai nevoie de ceva, just ask. Apropo, viteza reala cu care downloadezi ceva pe DC este afisata in dreapta jos, chestie care apare la Speed langa bara verde este o tampenie care consuma resurse degeaba si vrea sa te minta, e o chestie rea,
august 26, 2008 at 6:18 pm
chestia*
august 26, 2008 at 6:20 pm
in alte conditii m-as fi bucurat c-a reaparut orca.
acum ,insa…
se spune ca noaptea e un sfetnic bun, asa ca : Noapte buna!
august 26, 2008 at 6:26 pm
nemesis wow multumesc
astazi am mai avut un trouble shoot si pas cu pas via help l-am rezolvat. cred ca ma apropii de statutul de programator. mai am doar cateva etape, cum ar fi sa imi fac rost de carti de vizita.
august 26, 2008 at 6:37 pm
diana
No problem. Folosesc google, copy paste.
august 26, 2008 at 6:38 pm
asa fac toti programatorii. toti programatorii de elita?
august 26, 2008 at 6:39 pm
asa fac toti programatorii? toti programatorii de elita?
august 26, 2008 at 7:09 pm
Nu am de unde sa stiu.
Nu vreau absolut deloc sa devin un programator, nu ma pricep deloc.
august 26, 2008 at 7:16 pm
Programez si coafez la domiciliu.
[coafatul este o mare pasiune de a mea. tocmai ce m-am tuns. cam stramb dar asta e... ]
august 26, 2008 at 8:13 pm
nu pot sa nu observ un apetit general pentru violenta. Trag oamenii la filme cu crime/violuri/impuscaturi/injunghieri/desfigurari/etc/samd, mai ceva ca mustele la…cacao.
Dupa mine, filme de felul asta ar trebui sa se faca mai putine sau deloc. Toti ne declaram impotriva violentei/razboiului/blablabla, dar ne place’a dracului sa tragem cu ochiu’ la scene de gen.
Daca unu’ ii trage vreo scatoalca derbedeului al mic care nush’ ce dracii a facut, sarim ca gogoasha infuriata, dar platim biletele la filmele astea facute de minti bolnave, sa vedem noi scorneli ale cineastilor, care in loc sa fie internati la balaceanca, fac filme care mai si primesc premii. Vezi cazul cu fratzii cohen si filmul lor de kkt cu tzacnitl care omora oameni cu tubul de gaz…
O treaba e sigura. E o asemanare intre ororile astea de filme si manele.
daca n-ar fi cerere, n-ar fi nici oferta.
august 26, 2008 at 8:34 pm
boro
So, omul e un animal violent, ce ai mai descoperit?
PS: copiii de 2 ani sunt mai violenti decat adolescentii sau adultii, dar sunt prea mici si nu prea pot sa faca mult rau, cool nu?
august 26, 2008 at 9:26 pm
Post nou care sper sa calmeze spiritele.